Προορισμοί με οικονομικά καταλύματα, βιωματικές εμπειρίες και ταξίδια εκτός τουριστικής αιχμής βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Αμερικανών για το 2025, σύμφωνα με τις τάσεις, που ανέδειξε δημοσκόπηση του HomeToGo σε δείγμα 800 Αμερικανών.
Επικές αποδράσεις
Το 27% των ερωτώμενων Αμερικανών ταξιδιωτών προετοιμάζεται για μεγαλύτερες, σε διάρκεια και απόσταση, διακοπές το 2025, σε σύγκριση με το 2024. Τα δεδομένα αναζήτησης του HomeToGo δείχνουν ότι ο μέσος όρος διαμονής το 2025 θα αυξηθεί σε 22 ημέρες, 19% περισσότερη διάρκεια από φέτος, με τους ταξιδιώτες να διανύουν κατά μέσο όρο 1.603 μίλια προς τους προορισμούς τους, μια αύξηση 5% από το 2024.
Thrifty Trips
Η τιμή θα είναι η κορυφαία προτεραιότητα για το 36% των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2025, με τους παραθεριστές από γενιά σε γενιά να προγραμματίζουν κάθε λεπτομέρεια για την καλύτερη διάθεση των χρημάτων τους. Προορισμοί με καταλύματα φιλικά προς τον προϋπολογισμό διακοπών των Αμερικανών κυριαρχούν στη λίστα του HomeToGo με τα κορυφαία trending spots για ταξίδια το 2025, με πολλές από τις τοποθεσίες κατάταξης να διαθέτουν τιμές για διανυκτέρευση χαμηλότερες από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 2025 των 155 $.
Βιωματικές περιπέτειες
Μετά την τιμή, καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού για περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2025, είναι οι βιωματικές εμπειρίες, που προσφέρει. Μόνο το 17% αναφέρει τον καλό καιρό στον προορισμό ως την πρώτη τους προτεραιότητα.
Σχεδόν οι μισοί (48%) των ερωτώμενων δήλωσαν ότι σχεδιάζουν ταξίδια με επίκεντρο τις εμπειρίες φαγητού και ποτού, όπως φεστιβάλ γκουρμέ και δοκιμής κρασιού. Το 42% αναφέρει ότι θέλει να παρακολουθήσει ζωντανές μουσικές παραστάσεις και συναυλίες, ενώ το 41% προσελκύεται από αθλητικά γεγονότα.
Τα θαύματα της φύσης, από τις σεληνιακές εκλείψεις έως τις μετακινήσεις ζώων και πτηνών, ενδιαφέρουν το 37%, το 30% θέλει να συμμετάσχει σε εργαστήρια και μαθήματα δεξιοτήτων και το 28% δίνει προτεραιότητα σε προγράμματα ευεξίας.
Bae-Cations Across the Ages
Τα ταξίδια ζευγαριών κυριαρχούν: το 50% των ερωτηθέντων στην έρευνα του HomeToGo σχεδιάζει να ταξιδέψει με τον/την σύντροφό του το 2025. Οι αποδράσεις των ζευγαριών είναι αγαπημένες σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, οι millennials πρωτοστατούν, με το 67% να σχεδιάζει να ταξιδέψει με τον σύντροφο κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, παρά με την οικογένεια, τους φίλους, τα κατοικίδια ή σόλο.
Οι αποδράσεις σε νησιά αναδεικνύονται κορυφαίες επιλογές το 2025. Η Σρι Λάνκα κατατάσσεται ως ο κορυφαίος νησιωτικός προορισμός για την άνοιξη και το καλοκαίρι, έχοντας σημειώσει αύξηση αναζήτησης +138% από έτος σε έτος, ακολουθούμενη από το Saint Kitts and Nevis ( +121%) και Sint Maarten (+80%). Περνώντας στο φθινόπωρο και το χειμώνα, το ενδιαφέρον για άλλους νησιωτικούς προορισμούς θερμαίνεται, με αξιοσημείωτες αυξήσεις στη ζήτηση για τοποθεσίες όπως η Μάλτα (+90% αύξηση από έτος σε έτος), οι Βερμούδες (+85%), τα Μπαρμπάντος (+80% και η Αρούμπα (+57%).
Ταξίδια εκτός αιχμής
Οι Αμερικανοί επιλέγουν για τη νέα χρονιά ταξίδια εκτός της καλοκαιρινής περιόδου, με το 45% των ερωτηθέντων να σχεδιάζει αποδράσεις εκτός αιχμής για να αποφύγουν τα πλήθη και να μειώσουν τα έξοδά τους.
Οι ανησυχίες για το κλίμα τροφοδοτούν επίσης αυτή τη μετατόπιση: το 35% των ταξιδιωτών, με επικεφαλής το 42% των millennials, προσαρμόζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για να αποφύγουν ακραία καιρικά φαινόμενα όπως τα κύματα καύσωνα. Το 66% των ταξιδιωτών εξακολουθεί να αναζητά ηλιόλουστες αποδράσεις στην παραλία το 2025, πολλοί στρέφονται σε προορισμούς που προσφέρουν ζεστασιά όλο το χρόνο, αντί να ταξιδεύουν τους πιο ζεστούς μήνες.