Το χρόνιο πρόβλημα της ενδοκυκλαδικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης εντείνεται με την έλλειψη δεύτερου επιδοτούμενου πλοίου στις Κυκλάδες και ειδικά, από 11 Νοεμβρίου που σταμάτησαν τα δρομολόγια των ταχυπλόων.
Όπως σημειώνει σε επιστολή του το επιμελητήριο Κυκλάδων: «Πρόσφατα δόθηκε μια προσωρινή λύση, με το μοναδικό πλοίο που δραστηριοποιείται ενδοκυκλαδικά αυτή τη στιγμή, το “ΑΡΤΕΜΙΣ” το οποίο ξεκίνησε δρομολόγιο κάθε Τετάρτη ως εξής: ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΘΗΡΑ – ΠΑΡΟΣ – ΣΥΡΟΣ και ΤΗΝΟ – ΑΝΔΡΟ. Το δρομολόγιο αυτό εξυπηρετεί εκτός των νησιών που προσεγγίζει το πλοίο και τη μετεπιβίβαση από και προς ΝΑΞΟ και ΙΟ ενώ δίνεται επιπλέον η δυνατότητα σύνδεσης της ΣΙΚΙΝΟΥ και ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ με τον Πειραιά με ανταπόκριση, μέσω του Λιμένα της Πάρου. Η λύση αυτή προκρίθηκε αν και εξυπηρετεί μερικώς και όχι όλα τα νησιά που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, λόγω των ωρών ανάπαυσης των εργαζομένων και σε συνδυασμό με το τελικό προορισμό του λιμένα της Άνδρου».
Το Κυκλαδίτικο επιμελητήριο ζητά από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να συγκαλέσει άμεσα όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες που διαθέτουν πλοία και δραστηριοποιούνται στο νομό και να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις για την άμεση τοποθέτηση του δεύτερου επιδοτούμενου πλοίου.
Επίσης, το επιμελητήριο Κυκλάδων σχεδιάζει να καταρτίσει, και να παρουσιάσει ένα συνολικό σχέδιο για την ακτοπλοϊκή ενδοκυκλαδική σύνδεση, αφού το εδώ και μια εικοσιπενταετία σχέδιο που εφαρμόζεται δεν ικανοποιεί πλέον τις ανάγκες και απαιτήσεις των νησιών.