Σέξι και άκρως θηλυκή είναι πάλι η Ριάνα που φωτογραφίζεται για τη νέα καμπάνια εσωρούχων της Fenty σε συνεργασία με τη Diesel.
Το look αυτό θύμισε στους followers της το μακρινό 2010, τότε που είχε κόκκινα μαλλιά και προωθούσε το άλμπουμ της με τίτλο «Loud».
Όπως είχε αποκαλύψει στο BBC μιλώντας για τη μόδα, όταν έγινε μητέρα η μόδα έγινε λιγότερο σημαντική για εκείνη.
«Γι’ αυτό έγινα λίγο πιο δημιουργική, με άνετο στιλ. Και μετά ένιωθα πολύ άνετα και αφού έκανα το δεύτερο παιδί μου και ήμουν απλά με ρόμπες, πυτζάμες και φόρμες». Παραδέχθηκε όμως ότι όταν μετά από καιρό άρχισε να φοράει και πάλι μοντέρνα ρούχα, ανακάλυψε ξανά τον εαυτό της.
Συμπλήρωσε ακόμα ότι: «Όταν κάνεις παιδιά, σκέφτεσαι ότι αυτό (το ντύσιμο) είναι το πιο ανόητο πράγμα, το λιγότερο σημαντικό. Είναι πραγματικά το λιγότερο σημαντικό. Αλλά προσφέρει κάτι για σένα, ως γυναίκα και ως μαμά που, τελικά, είναι σημαντικό για όλες εμάς».