Αρχική food Η διατροφική αξία που κρύβουν τα μαύρα φασόλια

Η διατροφική αξία που κρύβουν τα μαύρα φασόλια

12

Τα μαύρα φασόλια είναι ένα από τα κορυφαία τρόφιμα από άποψη διατροφικής άξιας. Είναι πολύ φθηνότερο από τρόφιμα όπως το κοτόπουλο, το μοσχάρι, ή το ψάρι, και είναι γεμάτο με φυτικές ίνες, ποτάσιο και πρωτεΐνη.

Είναι επίσης πλούσια σε φυλλικό οξύ (που απαιτείται πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για την πρόληψη βλαβών του νευρικού σωλήνα) και αποτελούν καλή πηγή μαγγανίου, μαγνησίου, θειαμίνης, φωσφόρου, καλίου, χαλκού και σιδήρου.

Μία μερίδα μαύρα φασόλια περιέχει δεκαπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικών σε σχέση με μια μερίδα σταφυλιών ή cranberry. Μια κούπα μαύρα φασόλια έχει 15 γρ. πρωτεΐνης, κατατάσσοντάς τα σε μια από τις καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης.

Η κατανάλωσή τους μπορεί να προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τους διαβητικούς και όσους έχουν αντίσταση στην ινσουλίνη, καθώς οι φυτικές ίνες βοηθούν στην ισορροπία των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα. Χάρη στη υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, μπορούν να βοηθήσουν στη δυσκοιλιότητα και στην αίσθηση φουσκώματος.

Μπορούν επίσης να μειώσουν τα επίπεδα της “κακής” χοληστερόλης και να συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας των οστών.

Τέλος, μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση εμφάνισης καρκίνου και εμφράγματος.

deya-parou

criosparos

bluestarferries

goldenstarferries

jmconstructions