Αρχική food Τα οφέλη της τσουκνίδας στην υγεία μας

Τα οφέλη της τσουκνίδας στην υγεία μας

5

Η τσουκνίδα είναι πλούσια σε βιταμίνη C, Α, Κ, Ε, ριβοφλαβίνη, φυλλικό οξύ και σε ιχνοστοιχεία όπως πυρίτιο, σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο, σελήνιο, χαλκό, ασβέστιο και κάλιο. Επιπλέον, περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες ενώ παράλληλα είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, διαιτητικών ινών και απαραίτητων αμινοξέων.

Η τσουκνίδα μαγειρεμένη είναι ωφέλιμη για παθήσεις των αρθρώσεων και μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας και της ουρικής αρθρίτιδας. Το εκχύλισμα φύλλων τσουκνίδας είναι γνωστό ότι έχει διουρητικές ιδιότητες, που σημαίνει ότι μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό να αποβάλλει τα απόβλητα και τα υπερβολικά υγρά, συμβάλλοντας στην υγεία των νεφρών και και του ουροποιητικού συστήματος.

Πρόσφατες μελέτες υποδεικνύουν ότι τα φύλλα τσουκνίδας μπορούν επίσης να υποστηρίξουν τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, καθιστώντας τα δυνητικά χρήσιμα για άτομα με διαβήτη. Παράλληλα μπορούν να έχουν ευεργετική επίδραση στην αρτηριακή πίεση και στην υγεία της καρδιάς. Επιπλέον, το ρόφημα τσουκνίδας έχει πολύ καλά αποτελέσματα στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Τέλος, η τσουκνίδα είναι το παραμελημένο super food της ελληνικής μαγειρικής παράδοσης και της υπαίθρου. Στην επαρχία ήταν απαραίτητο συστατικό για τις χορτόπιτες και οι γιαγιάδες μας θεωρούσαν τη γεύση της ανώτερη από το σπανάκι και την χρησιμοποιούσαν στη θέση του όταν ήταν η εποχή της. Επίσης, όταν τις ζεμάτιζαν κατανάλωναν τον ζωμό που έμενε που θεωρούνταν βάλσαμο, το οποίο βοηθούσε τον οργανισμό να αποβάλει τις βλαβερές τοξίνες, μια πεποίθηση που ανάγεται στα αρχαία χρόνια και την βρίσκουμε στα γραπτά του Γαληνού.

criosparos

bluestarferries

goldenstarferries

jmconstructions