Αρχική Αθλητικά Ευχαριστίες του Ν.Ο. Πάρου για τη συνέχιση παραχώρησης του δημοτικού χώρου που...

Ευχαριστίες του Ν.Ο. Πάρου για τη συνέχιση παραχώρησης του δημοτικού χώρου που στεγάζεται

13

Ο Ναυτικός Όμιλος Πάρου με ανακοίνωσή του ευχαριστεί τη δημοτική αρχή του νησιού μας με την οποία συνεχίζεται η δωρεάν παραχώρηση του χώρου που του έχει παραχωρηθεί.

Όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή του ο ΝΟΠ: «Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον δήμαρχο Πάρου Κώστα Μπιζά, την πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Ιφιγένεια Χατζηγεωργίου και τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου, Άγγελο Άγουρο, Άννα Κάγκανη, Θοδωρή Μπιζά, Χριστόδουλο Μαούνη, Χαρίλαο Γιουρτζίδη, Αλέξη Γκόκα, Μιχάλη Κυριαζάνο, Θεμιστοκλή Καρποδίνη, Ευθαλία Σιφναίου και Μάρκο Κωβαίο, οι οποίοι υπερψήφισαν το θέμα.

Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε και τον επικεφαλής του γραφείου νομικής υποστήριξης του δήμου έγκριτο νομικό κ. Κωνσταντίνο Φιφλή, για την ουσιώδη και αποτελεσματική νομική ανάλυση του θέματος.

Ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης που κατατέθηκε στη βουλή και θα αποτελεί σε λίγες ημέρες νόμο του κράτους, ισχυροποιεί την θέση των ναυταθλητικών σωματείων και προβλέπει ξεκάθαρα χωρίς γκρίζα σημεία τη δυνατότητα των δήμων για δωρεάν παραχωρήσεις ακινήτων σε ναυταθλητικά σωματεία, τη δυνατότητα μίσθωσης των ακινήτων και της υπεκμίσθωσης αυτών, καθώς και την παράταση όλων των ισχυουσών συμβάσεων δωρεάν παραχώρησης ακινήτων σε ναυταθλητικά σωματεία και μόνο, για δέκα επιπλέον χρόνια από σήμερα ήτοι έως 31/12/2036.

Με το νέο νομοθέτημα δικαιώνεται και ισχυροποιείται η θετική ψήφος των μελών του δημοτικού συμβουλίου και κατοχυρώνεται νομικά, αλλά και οι μέχρι τώρα γνωμοδοτήσεις του γραφείου νομικής υποστήριξης του δήμου.

Ο Ναυτικός Όμιλος θα συνεχίσει απρόσκοπτα το έργο του και την προσφορά του στη νεολαία του νησιού μας, σε συνεργασία με την δημοτική αρχή, τους φορείς και την τοπική κοινωνία».

bluestarferries